Nystart!

Hej alla glada bloggreaderz och välkomna! Sen sist har jag jobbat, och när jag inte jobbat sett ohälsosamma mängder Community (3,5 säsong, eller med andra ord: allt som finns ute, på 4 dygn). Igår anlände dock äntligen ett paket med ett nytt 50mm till mig. Nu tänkte jag att vi hittar tillbaka till gamla stigar och sådär. Det blev lite trögt med bilder just såhär i starten men tänk er att detta är det första i en lång rad av vardagsbloggningar som börjar NU!
 
Idag har jag varit på en loppisrunda med Maja som sträckte sig över ca halva Umeå.
 
Det blev några fynd. Bland annat min drömkappa (äntligen!!!!!!). Den är varm och gosig (=urtung), med megaluva och perfekt för kalla vinterdagar..... nåja, några gånger ska den väl användas innan det blir allt för varmt.
 
Och här är två obligatoriska matbilder från en middag på O'learys. Min mat är dock inte med då den ej gjorde sig bra på bild.
 
Så! Visst var detta roligt? More to come! Exempelvis: Lägenhetstour och en stockholmsresa! Don't miss. 
 
Nu tänkte jag utnyttja denna lördagskväll i mitt unga crazy liv till att hitta en ny serie att grotta ner mig i. På återseende.
 
ps. gud vad roligt det var att få redigera bilder som faktiskt ser bra ut igen! hurra!!!!! är så lycklig över att vara tillbaka i fotovärlden. ni kan knappt förstå det. hejdå nu. ds. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback