Några bra mobilbilder som inte hamnat på insta

1. Jag när jag hade läderlappen på huvudet första gången. 2. Jag och Nicki på jobbet (när alla andra laddade inför Amanda+Jonas 20 år).
 
1. Hummusmackor hos Elin 2. En råbra sushibild från när jag och Amanda var på Nooshi. Alltså med tanke på hur många riktigt dåliga sushibilder jag lägger upp på insta: how did this not make the cut?
 
1 & 2. Två mycket bra obrusiga bilder från Verket.
 
1. I min mormors trappuppgång. Guns stol. (Låt stå!) 2. Bäst tröja
 
1. En gång när Snusmumriken och Batman möttes 2. Tyckte tydligen att denna var extremt cool på väg hem från Oscar och Elins inflyttningsfest och tog ca tusen bilder, varför?
 
1. Morgonstund har guld 2. Hälsade på fiskarna på Coop
 
1. Glammig hylla (också inför Amanda&Jonas, avnjöts av andra medan jag var på bilden överst) 2. Och sist men inte minst en råbra bild på när Elias var jättetrött och somnade mobilspelandes. Kanske min bästa bild. Hur går det ens till?

Kommentarer
Postat av: Eleyeys

Tlött ju :]
Härliga bilder Olivia, du äger! :-)

Svar: supeltlött, gulle
Olivia

2013-04-11 @ 18:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback