Engångskamerabilder








Hejhej. Jag vet inte om ni bryr er särskilt mycket men jag tänkte förklara min frånvaro. Sist lovade jag att visa er mina engångskamerabilder efter att jag hämtat ut dem från framkallningen. När den första rullen var kvar stod jag med 4 bilder jag betalat 109:- för (exkl. kameran) och jag var så himla besviken och arg. Sedan lämnade jag in de andra två rullarna och tänkte att "dessa var det iaf inget fel på" och står idag med ett total av 20 bilder från 3 engångskameror á 27 bilder. Många av dessa är dessutom helt oanvändbara, men jag tänkte i alla fall ta tag i lägga upp de här nu så att jag kan gå vidare med mitt liv. (Notera att dessa är mina 4 bästa bilder).

Sen sist har jag gjort bland annat: Förberett modevisning, festat, haft sleep over, ätit massa god mat, jobbat, pluggat, firat valborg på Scharinska och.. sånt där man gör. Nu ska jag börja ta bilder igen när jag släppt mitt kamerahat, för systemen sviker nästan aldrig i alla fall<3. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback