Dan före


Idag lärde jag Agnes att det heter Dopparedan för att man doppar i grytan. Sen berättade jag för min pappa att hon inte visste det, och det gjorde tydligen inte han heller. Att doppa grytan är det bästa jag vet med julen, en av de bästa sakerna i alla fall. Hurra för jullunch!

Julen har börjat i alla fall. Igår hade vi julavslutning och jag sprang hem med bland annat en påse Banana Skids. Alltså vem köpte det? Så himla nostalgi! Hade också världens bästa lilla julafton med Viggis. Jag som inte ville ha någon överhuvudtaget och så blev den himla bra.

Ikväll åt vi julfrukost till middag. Det var knepigt, men gott. Nu ska jag klä en julgran. God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback