Sånt där är slöseri med tid... men då slösar vi bort våra liv



Idag när jag kom hem låg den här i ett paket på bänken. Pappa köpte tydligen den till mig i samband med Peace and Love-biljetten. Och så har vi inlett nedräkningen till min artonsårsdag med årets första present. En vecka och en dag är det kvar. Sedan är jag myndig för resten av mitt liv!

På tal om Peace and Love förresten så presenterades idag att The Strokes kommer dit!!! Jag och Agnes hoppade och skrek i skolentrén och jag har nog sällan varit så lycklig. USCH VAD BRA!!

In other news spräckte ni mitt besöksrekord ganska rejält igår. Det skulle kunna bero på att Linnea är nå så ofantligt jävla snygg, men tack ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback