Louder than God's revolver and twice as shiny

Det skulle kännas lite konstigt att efter hysterin inte skriva något om Danger Days såhär på release-dagen. Jag fixade albumet i torsdags och det har spelats på repeat hela helgen. Jag är mer än nöjd. MCR försöker verkligen ta sig ur sitt fack, och om man låter dem så märks det tydligt att de lyckas. Jag älskar att hela albumet är en historia (det ska för övrigt också släppas en serie som följer samma handling som albumet). Har ni Spotify Premium kan ni trilla in där och lyssna på Danger Days: The True Lives Of The Fabulous Killjoys nu! (Jag rekomenderar dock att ni köper skiten, eller kanske trillar in på torrentz.com om det känns bättre, i vilket fall för att få lyssna på de fantastiska talspåren också).

Snabbrecension:
Härligt, taggat, glädje, nytt, annorlunda, fräscht, kreativt, underbart.

Toplista:

1. Party Poison

2. Bulletproof Heart

3. Vampire Money
4. Planetary [GO!]
5. Na Na Na [Na Na Na Na Na Na Na Na Na]

På minus:
S/C/A/R/E/C/R/O/W


Kommentarer
Postat av: Määndy

PARTYPOISON!!(L)

Meeen "Save yourself, I'll hold them back" är ju pretty bra ocksååååå ;) ;)

2010-11-22 @ 21:01:57
URL: http://maandy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback