En historia

Oscar gjorde en liten följetong som han skickade till mig via sms. Jag skrattade tyst för mig själv där jag gick och läste dem på stan. Folk trodde nog att jag hade en rubbning. Den var hursomhelst ganska fin tycker jag själv. Så jag skrev ner den här under bilden på mannen i fråga.


Joo det var
en gång en flicka vid namn Owee Åkerblomster som jobbade på Ica. Fast hon jobbade EGENTLIGEN inte där.. Hon bara gjorde halvtid där förstår du. Hon jobbade nämligen resten av tiden som en superagent åt CIA, FBI och BFMV. Owee, den superhemliga agenten hade sänts på ett uppdrag till det kalla hårda Jönköping för att hitta en farlig brottsling... Hans namn var... (Dumdumdum). Hans namn var nämligen så skräckinjagande att det var förbjudet att tala om. Det fanns nämligen inte med i någon ordlista. Det var nämigen han som bestämde vad som skulle skrivas och inte skrivas. Han var litteraturens lärare.. Dan Litteratursson!! Dans plan var så avskyvärd.. Han hade nämligen tagit bort orden peace och love. Han hatade nämligen de orden. Det tragiska i detta var att det hette konserten som Owee och hennes andra superhemliga spionkompis @gn€$ skulle gå på. Därför måste han stoppas.. De lyckades överlista honom och fick fred till last.


Kommentarer
Postat av: Ozciz

Hahahah^^ tack för att du tyckte om den owee :]

2010-07-01 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback