Dag 07 - Ett möte


Anonymous by DJColdfire

Ett möte

En gång träffade jag en tjej som gjorde ganska stort intryck på mig. Vi träffades bara en gång. Hon pratade om saker som att vara sig själv, hon pratade om saker som var svåra, hon var rädd för Nalle Puh, hon fick betalt för att göra hemsidor åt företag. Hon hade det ganska svårt, men hon lärde mig mycket om hur man kan vara som människa. Sedan försvann hon bara. Det går inte en månad i sträck utan att jag funderar över vad som hände. Jag undrar om någonting gick fel. I vilket fall är jag rätt glad att jag hann träffa henne innan hon gick upp i rök. Det var fint.

Kommentarer
Postat av: Gossipanka

Är det hon jag tänker på? :)

2010-12-31 @ 12:41:45
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback