I never thought tonight could ever be this close to me

Just nu känns både vårhimlarna och internet väldigt på efterslänten. Tråkigt tycker jag, men man får vara glad ändå. Jag vill ha några fotoprojekt, men det står ganska stilla. Förresten så såg jag I'm not there igen häromdagen och kom fram till att herr Dylan är en mycket finurlig man. Jag skulle också vilja vara en finurlig man. Med mycket tankar. Jag skulle vilja uttrycka något viktigt, men det finns liksom inget viktigt att tänka på. Det kanske kommer igång igen i samband med solen.

Läser Marilyn Mansons självbiografi också förresten.
Han är rätt rubbad den grabben, men rätt smart också. Så ni vet.

Och Robert Smith... och Morrisey... alla fina och finurliga män... ska försöka satsa på det.

Nej jag tänkte mest bara påpeka att jag lever och att jag får slänga upp lite bilder på måndag.
Nu ska jag skriva ut listan på teman i 100pic challenge och bege mig hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback