No time for fever, and I haven't got time for you either

Ibland när jag gör redovisningar kollar jag upp vad andra skrivit innan. Tex. så använder man sig för att vara smart av Mimersbrunn. Då brukar man hitta andras riktigt dåliga texter. Just nu håller jag på att läsa igenom en text som någon har skrivit om boken jag precis läst. Den är fruktansvärt dålig. Handlingen beskrivs fel, argumenten till citaten personen valt är ungefär "Lite roligt tycker jag." och så vidare till nästa. "Förändras tiderna aldrig, kommer allt tillbaka eller uppfinns allt nytt för varje årtionde eller hur är det egentligen?" Vad fan är det för slutsats egentligen? Haha så oerhört dumt det låter. Vilken korkad människa. Det är bra att läsa det här. Nu är jag fullkomligt övertygad om att min kommer bli mycket, mycket bättre. För jag låter inte oerhört dum. Jag är oerhört smart. "Nästan för smart för mitt eget bästa" som jag brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback