Like an atombob about to oh oh oh oh-explode!

Idag fikade jag med några av mina älsklingsbrudar på Waynes.
Medan jag väntade på dem var jag runt och provade tjockiskläder inför hösten.
Min favorit blev den nedan. Den är så inte hur jag tänkte mig vara. Så estet, så galen, så inte rockig, så inte gammalmodig (ni fattar ok?), så wemo, så inte alls, MEN visst är det härligt att vara färgglad?!
Jag ska vara en färgklick i höstmörkret!
Den hamnar rakt i min garderob när pengarna kommer..

Ni får dras med mina underbara mobilbilder idag ok? Jag är ledsen för det. :)






På kvällen for jag och syteryster en sväng på Maxi och köpte glass.

O -Det här går junte!! (hehe bré norrlänska'n).
V -Jag ska byta namn till Junte... För då går ALLTING! :D

Sedan sprätte Viktoria glass i först sitt eget och sedan mitt ansikte.
Vi åt den till idol. Som imorgon går från Umeå, och ska ses med Agnes och Joakim.
Ni får leta efter oss på tvn!
PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Gossipanka

sv: hmm, nu fattar jag inte, alltså det dära röda kortet saken, kan man använda det eller ? haha jag är lite bloond :]

2009-09-16 @ 00:27:17
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback