Anata to atashi sakuranbo

Jag orkar inte skriva vad sm hände egentligen. Vet inte om ni är så intresserade i vilket fall. Bilderna säger iaf det här: Live on stage, Cosplaytävling, L (Olivia) & Light (Kajsa) körde en massa karaoke och dansade och etc sen lurade de upp alla på scen, Sean utmanade ödet (och fick en tårta i ansiktet i år igen vilket jag missade T_T), Anton sjöng och sen pratade vi med en söt japan som hade samma musiksmak som honom, var fascinerad av Sverige, skulle gifta sig med en utlänning för att asiatiska barn blev fula, sa att det var nördigt att titta på anime i Japan och att där är lolitor tjocka. Jag vet dock inte hur många missuppfattanden det blev där på vägen med hennes bristfälliga engelska, men något i den stilen. Henne har dock Anton bilder på eftersom min kamera inte har blixt (som sagt) så orkade jag inte försöka.

Tillsist körde vi allihopa (de som var kvar i vilket fall) kramring och sa adjö.
Nu taggar vi nästa år.









Kommentarer
Postat av: Gossipanka

HHAHAHHAA ofta han kan sjuungA? haha

2009-09-29 @ 23:07:24
URL: http://gossipanka.blogg.se/
Postat av: Anton

Tack Jocke för att du tror på mig

2009-10-02 @ 15:04:38
URL: http://thecryingbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback