Som ett efterlängtat mongobarn

Idag började vi 8.25 och slutade 9.25. Så nu är jag hemma, och jag utnyttjar dagen till fullo. Jag städar, ska träna, och sedan ska vi rocka. UNDERBART. Det känns som att jag har hela livet framför mig. Haha. I alla fall kändes det så imorse. Just nu möblerar jag om bokhyllan, sådant kan då och då avbrytas av sådant här:

Hahah jag tänkte skulle slänga bort den, men så kände jag att jag inte kunde slösa så och göra mig av med oanvända saker, så jag satte mig och snabbmålade. Hahah. Ja sådant har jag alltså tid med. Jag är en fucking naturbegåvning.
(Jag kan också berätta att det fanns två bilder i paketet. Jag målade båda. Hahah, men den andra blev för snygg. Jag vill inte göra en avundsjuka.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback