Livet är orättvist

En dialog:

- Hej Olivia!
- Hejhej.
- Vad du ser trött ut?
- Ja... jag är trött.... -.-'
- Vet du var jag ska på fredag?
- Nej var då? :)
- Till Japan
- NEJ! VA? SERIÖST? ORKA?! VARFÖÖÖR??!?!!

Ja tydligen så ska Malin åka till Japan på fredag. Hon får både resa och boende betalt för att åka dit och "prova på olika medier". Hon ska tex. få tidning i mobilen och blogga!! BLOGGA?! Malin bloggar inte. Jag bloggar. Jag är sjukt bra på att blogga. Jag borde få fara istället. Men jag känner inget ungdomsombud. Det gör Malin, och därför ska hon nu till Japan i en vecka med två andra ungdomar. Jag var så glad över lov, ledighet, och sol... behöver jag nämna att jag nu är helt sjuuuuuuuukt avundsjuk? Åh jag vill också till Japan.

Men nej. Jag är inte den avundsjuka typen. Nej jag är inte missunnsam. Jag ska bli brun och äta tills jag spyyyyyr hela lovet långt. Sedan ska jag bli gó å glá och rulla fram. Då ska jag rulla över Malin så att hon blir mosad. See how she likes that.


Kommentarer
Postat av: agnes,

hej

2009-10-21 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback