Horror and pain

Jag ville inte hålla på med mina ben varje dag hela lovet.
Så jag tänkte att det blev ett utmärkt tillfälle att prova
vaxremsor.

Det gick till ungefär såhär:
"Men Anna sa faktiskt att det inte gör så ont"
*drar* "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!"
"Okej men jag måste ju göra mer nu. Kan inte sluta på en."
*drar* "Nejmen! Helt okej!!"
En till. "Den förrra var ju helt lugn. Det går nog bra."
*drar* "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!"
Sedan gav jag upp. Jag skiter i det här. Jag får raka benen
varje dag.

Jävla Anna.















-

Kommentarer
Postat av: Agnes

haha det gör ju inte ont alls att vaxa benen ;D

2009-10-22 @ 13:59:27
URL: http://eskimapuss.blogg.se/
Postat av: alice

Haha, jag gjorde likadant som dig det gör förbaskat ont. Det slutade med att en kompis fick dra och en annan fick hålla fast mig... =D

2009-10-22 @ 15:43:55
URL: http://umefotaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback