Saw VI -->

Jag sitter och söker på bilder och trailers för Saw VI. Jag är arg för att den inte går på bio i Umeå. Jag är så galet taggad. Fast ändå inte. Det är obehagligt. Riktigt jävla obehagligt, och seriöst Saw VI?  Första filmen var riktigt bra! 2an var också bra! Nu vill jag bara veta hur det slutar. Fast ärligt talat.. det är ganska mycket ångest också, och så ska väl skräckfilmer vara. Jag hittade en poster för filmen där det stod "The final piece of the puzzle" och någon med "Jigsaw's scheme will finally be understood", och hoppet tändes. Nu är det slut!!!! Sedan hittade jag det här:

"With "Saw VI" due to open in the usual October slot, Lionsgate has greenlit "Saw VII" with a January start of production."

Källa

Så jag gick in på Lionsgate's hemsida.. och nog har de själva länkat till något liknande. Saw VII ligger dessutom på imdb, dock med endast två personer i rollbesättningen just nu.

PÅ RIKTIGT?! 7? När ska det sluta?! Viktoria nämnde någon gång att rollerna blivit satta enda till film 13, men det vet jag inte om jag vill tro på. Jag hittar inget underlag för det. Jag tyckte 2 filmer räckte!! De håller tydligen inte med mig. Idioter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback