Rock 'n' roll

Åh mobilkamerabilder är det bästa vi vet.

Mattenationella. Tur att jag är smartast i världen annars hade det gått dåligt.

Nu är det snart dags för Lars! Vi har taggat med tröjan med texten "Du har Rock 'n' roll i dina bröst", och eftersom jag fick låna Sannis ipod igår (pusspusspuss) så har det spelats "Tänk om jag ångrar mig och sedan ångrar mig igen" i mina öron idag. Jag kände när jag gick där och Lars höjde i refrängen hur fullkomligt BÄST det här kommer bli. Så ni kan ta eran bio och stoppa upp den i något hål, för jag är inte avundsjuk, JAG SKA ROCKA!! HIHIHI

och spelar han Tidvis idag(vilket han aldrig gjort på någon spelning jag varit på) då kommer jag att gråta. Så sentimental är jag just nu. ÅH så bra. ÅÅÅÅH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback