Kämparglöd

Nu har jag kämpat med min nya design. Den vill inte bli riktigt rätt. Nu ser det äntligen rätt ut överallt förutom i mitt Firefox på macen. Där blir den vänstra ramkanten för bred så att headern hamnar snett. I FF på pcn är det dock rätt, och i Safari på macen också, OCH i förhandsgranskningen i FF på macen, men inte på den riktiga sidan. ÅH jag förstår mig inte på det här. Om det någon annan med mac som kan kolla om det stämmer i FF så skulle det göra min dag. (:

Så ja, jag klassar det som klart nu! (Även om jag egentligen borde göra några småjusteringar med karusellbilden, typsnitt etc.) Så vad säger ni tummen upp eller ner?!

Kommentarer
Postat av: agnes,

stor tumme upp!

2009-11-08 @ 22:45:36
Postat av: den andra Agnes

bloggen blev asfin!

2009-11-09 @ 09:54:28
URL: http://eskimapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback