I can dance

Jag tänker blogga om min dag, bara för att ni är så kräsna och dissar mig när jag inte bloggar. Tjohej.

Det tog 7 timmar efter att skolan slutade, men tillslut tog jag mig hem. Jag har kollat på skjortor, vilket har gått sådär, och jag kom fram till ungefär ingenting. Jag har sett Monica. Jag tror dock att hon missade mig. Jag missade henne också förresten, fram till sista sekunden, och bråttom hade jag också, så det fick vara. Väl på UIG gick jag in på toan, och vad upptäckte jag? Där på toadörren satt Pontus. Hahah. Och på honom hade någon skrivit: Vem det än är som har satt upp denns bild så har den lagt ner stor möda på att ge tjejerna något att onanera till på rasterna. Det var ganska töntigt, och handstilen var riktigt ful, så jag skrattade lite. Nu är jag hemmaaaaaaaa, och om jag aldrig träffar Shizuko igen så blir jag ledsen, men så kommer det ju inte bli eller hur? Nej såklart.

Dagens inköp. Haha nu klagar vi inte på att den är räääätt lik en viss annan tröja (som jag älskar).

Jag måste bli bättre på det här med bilder, om det nu är någon som bryr sig om sånt. Tack och hej.


Kommentarer
Postat av: Amanda

VI. VILL. HA. MER. BILDER, JA. TACK!

2009-11-25 @ 08:36:46
URL: http://aamaandaan.blogg.se/
Postat av: Ronja

åh en sån där vill jag ha! where köpte you it? :D

2009-12-01 @ 18:54:48
URL: http://therooftop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback