You come tagging along.



Ja som kan läsas ovan släpps de första artisterna för årets Lineup på Readingfestival imorgon 7 PM. Nu vet jag faktiskt inte alls vad klockan kommer vara här när den slår 7 i UK, men jag kommer försöka uppdatera sidan så ofta som möjligt imorgonkväll för att få reda på det.

Line-up:s för tidigare år har jag postat i ett inlägg förut för någon månad sen men jag kan dra igen att de bara förra året hade band som tex: The Killers, Bullet for my valentine, Metallica, Babyshambles, Queens of the stoneage, We are Scientists, The Fratellis, Biffy Clyro, Bloc Party, Tenacious D, Slipknot, Kids in glasshouses osv. Alltså en salig och härlig blandning med många många bra band. Själv hade jag helst velat vara där 2006 tror jag. Klicka er in på Readingfestival.com vidare till History och på år 2007's sida finns alla lineups över tidigare år.

Det har jag alltså länkat förut, men varför inte göra det igen allts? Jag taggar iaf lagomt. Blir det bra band i år tänker jag spara satan och dra iväg till Reading i sommar. Följ med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback