We all wanna party when the funeral ends.

Nu ska jag har en ordentlig satsardag! Jag tänker faktiskt gå och lägga mig ikväll. När jag vaknade imorse hade jag sådan där jävla ångest igen. Börjar nästan lessna själv på att försova mig hela jävla tiden. Jag ska också skriva en massa skolgrejs. När jag gjort allt det ska jag unna mig min gura och lira lite. Se så intressant. Nu vet ni exakt vad jag har tänkt att göra ikväll = raka motsatsen av vad jag precis skrev. Nej skärpning. Typ slå mig om jag inte skärper mig. Slå mig med ett skärp för dubbel effekt. Nej det där var riktigt jävla dåligt. Förlåt. Det var iaf det jag ville komma fram till med det här inlägget. Slå mig.

Jag hade ångest mitt på dagen också. Sådan där ångest som jag inte haft på flera månader. Det var äckligt. Ångest är inte så populärt, men jag klarade mig och nu är jag tillbaka på topp! Ohyes. 100poäng till mig.

Vänta jag hade redan kommit fram till det jag ville för länge sedan. Dags att runda av gissar jag. BRA, ADJÖSS.

(Varför tar jag farväl i slutet av ett inlägg? Jag mår nog inte alls riktigt bra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback