Svar.

Här är svaren på frågorna jag fått:

Vilken är den coolaste Agnes du känner?
Jag och Agnes Carlsson (IdolAgnes) är ju typ bästa vänner så jag väljer henne.
Bästa Håkan Hellström låt?
"En vän med en bil" måste jag säga. Kan bero på att det är den enda Håkanlåt jag har i mitt minne.
Har du kört bil?
Nej det gör jag faktiskt inte, men om en månad så kanske. :)
Är du bra på arga leken?
Ja, jag är fruktansvärt bra på arga leken!

Tack för tiden du la ner på de här frågorna Agnes. självklart är du den coolaste Agnes jag känner.

Känner ni för att ställa fler frågor så gör det. Jag uppdaterar eftersom om ni undrar något. Mitt hjärta och min famn är alltid öppen. Dra er aldrig för att undra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback