Sats.

Vet ni hur extremt jag ba satsar idag? Inte alls. Hela dagen har varit skabbig. Vaknade fem i tio av att Sofia messade mig. Insåg att för att hinna till elevrådet var jag tvungen att gå till bussen tio prick. Jag drog slutsatsen som alla vill dra någon gång i sitt liv: "Om jag ska hinna måste jag skita fullständigt i hur jag ser ut". Så jag drog på mig mjukisbyxor och hoodie och sprang. Hur glad blir man när man går runt en hel dag och skabbar sig? Inte så glad. Den här bilden togs innan jag tränade. Jag orkade alltså inte hålla på och fixa en massa för att ändå skabba mera senare. ÅH vad den är sats. ÅH vad ni älskar mig. Ibland tror jag att vi alla längtar tills mitt och Agnes vad är slut så att jag kan sluta lägga upp sådana här bilder, och bara satsa på satset så att ni tror att dessa bilder aldrig existerat, men det gör den och ni ska få bli medvetna om det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback