Londontime.

Jo jag sa att jag skulle hålla koll på när banden för Reading Festival släpps. Nu har jag hittat den ultimata sidan med tider från hela världen (tror jag, kollade inte riktigt upp det, förlåt). Så nu kan jag hålla ultimat koll på tiden. Det är alltså ca 2 timamr kvar. Klockan 20 alltså typ. Om jag har räknat rätt, mina matteskills är väl inte toppen för tillfället. Ja här har vi alla en klocka att följa iaf.

Fattar ni tiden jag la ner på det där för er skull och så funkade det inte? Åhå då börjar vi om.

JAG FICK DEN ULTIMATA IDÉN! Jag lägger in den här i sidan i några timmar. Såååå Local Time in London ---->

(Hahaha jag tyckte det var så coolt att jag gjorde en svensk också som ska få stanna på obestämd tid. Coolt? Nej det tror ajg inte, men ni får leva med det ändå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback