Kingdom Hearts.

Fyfan vad dåligt det går. Det går alltså fruktansärt dåligt. Jag är helkass på spel. Jag spelar noll på taktik utan eggar bara attack- och cureknappen tills det inte går längre. Jag sitter dessutom och försöker psyka ett dataprogram. Jag skriker saker som "VAR ÄR DU DIN JÄVEL? DIN MAMMA ÄR FUL JAG SKA CUTTA DIG!" till tvn. Jag vet inte om det hjälper. Jag tror inte att det gör det. Nu dog jag för ca 80.000e gången. Jag skulle behöva lite EXP, och högre MaxHP och högre maxMP. Egentligen skulle jag behöva en oövervinnelig spelkaraktär. Det skulle vara det ultimata.

Just det! Anledningen till att jag kan göra detta är att jag återtagit positionen som ägare av den lilla tvn + playstationet. Det är typ det bästa som har hänt på riktigt länge.


EDIT: JA SEN NÄR MAN FÖRLORAR PÅ EN TREDJEDELS GRÖNHP KVAR BLIR MAN JU SJUKT TAGGAD ELLER HUR?! NEEEJ!!!!

Gud vilken frustration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback