Spotify.

Det har gått fyra timmar av detta dygn. Jag tänkte vara berätta att jag redan haft en massa besökare, och eftersom jag vet att ni kommer återvända ni som kommenterat tänker jag svara: Tack så sjukt mycket, här inlägget.

Från och med inatt är jag stolt Spotifyanvändare. Krävdes mycket tålamod men nu är det igång. Försökte mig på att få Scrobblify att fungera också då det skulle göra mitt liv komplett, men mina windowsfönsterprogram vägrar sammarbeta med mig. Det får jag ta tag i när jag kommer hem.

Nu när Nils gått och lagt sig får jag äntligen lyssna utan hörlurar och bli avbruten stup i kvarten av mystiska låtar han skickar. Jag har i övrigt lyssnat på Queen hittils. Galet bra. Helt sjukt bra. Ska göra min första Spotify-spellista med Queen's godbitar.  Prima.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback