I've gotta follow that dream.

Dagen har varit kall, men fruktansvärt najs! Skrana, brännboll i djupsnö och även snörugby. Nu ska jag värma mig ett tag och sedan dra ner på stan för att inkassera min lowprice Umeå open-biljett. AH FAN VA NAJS ! Ni har inte varit med om något coolare. Nils sitter och spelar GH3. Han är fruktansvärt mycket bättre än vad jag är så jag unviker att satsa på det. Istället är vi sociala vid varsin maskin. Bra gjort av oss.

Umeå Open vareja! Be there. Jag har tillgång att fixa tredagarbiljett för 450kr åt er om ni verkligen vill. Sanna den jäveln vann en biljett. Sug. Jag tjänar iaf 50spänn på att gå. Bra gjort av mig.

BE THERE!

Kommentarer
Postat av: sanna

jag vann två biljetter om det hjälper ^^

2009-03-24 @ 21:15:49
URL: http://bunnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback