Don't wait up for me.



Snabbt ihophafsad, tidig dagens bild. Anledningen till det och till själva texten jag går på är denna: Min systers häst är betald och flyttad. Ansvaret är nu hos oss. Helvettet har alltså börjat. Min fader drar iväg igen imorgon och resterande delen av min familj kommer spendera 99% av deras vakna timmar på stallet. Som om de inte var där nog mycket redan men whatever. Jag flyttar iaf till min mormor för veckan. Skulle aldrig klara av det mentalt att bo här nu. Särskilt inte den här första veckan när det förhoppningsvis är som mest. (Det måste trappa ner! Det måste det bara.)

Till poängen: I kiss myself goodbye för att jag drar, uppenbarligen, och sedan så är det såhär att min mormors internetuppkoppling är rätt så bristfällig. Kanske kan jag inte lägga ut bilder den här veckan. I så fall får jag gråta över mina kommande tio bilder sedan, men det är då det. Min mormor är som sagt mormor och föredrar alltså också socialt umgänge framför datorn så jag kanske inte ens kan fota och förbereda bilder heller. Önska mig lycka till ändå. Min mormor är trevlig trots allt. Nu måste jag packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback