Don't forget the violence.

Jag vaknade inatt. Det första jag gjorde var att notera att datorn stod kvar bredvid mig i sängen. Det är mystiskt. Jag ligger alltid blixtstilla när jag somnar med datorn i närheten. Mitt undermedvetna är allt för nördigt. Jag burkar annars alltid sova oroligt och snurra runt flera varv. Jag noterade iaf att den stod kvar där öppen och tydligen är inte mitt vakna jag lika varsam med min kära dator. Innan jag visste ordet av hade jag slagit till den med all kraft jag orkade, vilket ledde till att den dog och började tjuta i vanlig ordning. Jag drog ur sladden och somnade om.

På morgonen stod den fortfarande kvar. Då kom skammen och förnekelsen. Jag stängde in den i min byrålåda för att slippa se den och somnade igen. När jag vaknade för ca 5 gången (hade jag också försovit mig igen) insåg jag vad jag gjort. Det mesta på datorn från kvällen innan var inte sparat och jag hade precis av fri vilja förstört det. Jag tycker synd om datorn. Jag är en ond människa. Just nu mår den väl sådär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAgvet! jag skäms, men 500 kr skulle verkligen inte sitta det minsta fel med tanke på min ekonomi just nu! då tänkte jag wtf, JAG GÖR DET COOLT

2009-03-31 @ 22:01:13
Postat av: Anonym

JAgvet! jag skäms, men 500 kr skulle verkligen inte sitta det minsta fel med tanke på min ekonomi just nu! då tänkte jag wtf, JAG GÖR DET COOLT

2009-03-31 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback