And nobody has to think to much about Desolation row.

Man kan kanske se att jag satsade i början iaf! Bra gjort av mig. Jag är faktiskt nöjd nu för en gångs skull. Jag vet att det finns folk med mer tålamod som skulle göra det snyggare än såhär, men om jag blickar utöver mina åstakommanden på senare tid så är jag faktiskt nöjd. Något annat jag gjort är att blicka tillbaka på några år sen. Jag tog mycket skit då men de bilder jag tog bra tog jag riktigt bra. Mycket bättre än de jag tar nu. Det är sorgligt. Jag var ambitiösare och kreativare i allmänhet förut. Dåligt av mig. Huvva.

Texten är iaf från Desolation Row med Bob Dylan. Det blev alltså igen låt på random, eller ens textrad för den delen. Jag gillar den här delen av låten lite extra mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback