10 minuter.

Jag har anledning att tro att jag är bäst. Av många anledningar. Tror ni mig om jag säger att jag springer 10min snabbare på kondistionstestssträckan nu än när jag började? Jag har skaffat mig allt jag någonsin önskat förutom möjligen en locktång och zebraextensions men det är på g. Jag är kung på så många sätt. Mitt socialliv kämpar sig uppåt och NU mina vänner ska ni få den coolaste bilden på länge:


DET HÄR ÄR JAG I MINA RÖDA BYXOR! JAG HAR FÅTT PÅ MIG DOM RÖDA BYXORNA!! KAN NI TRO DET? DET KAN INTE JAG MEN DET ÄR BEVISLIGEN SANT!! JAG HAR RÖDA BYXOR PÅ MEJ!

Ja om ni inte kan den här historien är det så att då och då gör jag ett försök att få på mig mina röda byxor som köptes för något år sedan. Aldrig lyckas jag få på mig dom och varje gång förbannar jag mina lår. MEN NU HAR DET SKETT. SKÅDA och var glada! Min mor är lika häpen. Hon kan inte tro det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback