You know something is happening here, but you don't know what it is

Ni älskar mina meningslösa nattinlägg.
Do you Mister Jones?

Balladen av en tunn man är tråkig att spela, men den är så briljant bra att man gör det ändå. Nu ni ska ni får höra på grejer. Nej det ska ni inte. Jag har absolut inget att säga. Jag hoppas att det duger med en egenkomponerad hälsningsfras.

God afton ditt fanskap.

På fc finns ett "nytt härligt puke-tema". Sen när är puke härligt?

Jag insåg precis något extremt fantastiskt. Vem går ut grundskolan utan att någonsin fått ett IG? Jag hade förut "Ej genomförd" på en läxa från v9, men det var inte tidsbegränsning på den. Jag lämnade in den förra veckan. En gång slapp jag undan med 9,5 när gränsen för godkänt var 9, men inte ett enda jävla IG. Bra kämpat Olivia. Så jävla underbart bra kämpat. Jag älskar mig själv. Alla borde älska mig. Egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback