Svammelblogg

Jag har umgåts en hel kväll med mig själv och just nu är jag så less på mig att jag vill spy. Asså snälla någon. Jag är nöjd över att hela morgondagen är uppbokad med människor eftersom jag inte orkar vara ensam. Därför bloggar jag inte heller. Jag försöker att inte ha tid med det. Sedan orkar jag inte hur jag skriver. Sedan orkar jag inte hur jag vill skriva och sedan blir jag glad när jag skippar det. Nu är jag inte glad. Asså jag är inte på cutcut-jaghatarmigsjälv-humör så missförstå mig inte. Jag orkar bara inte med mig själv för tillfället. Jag är fruktansvärt dryg att "hänga med" liksom så jag vill bara inte tänka just nu. Jag är mest bara besviken tror jag. Men jag har ju som sagt inga känslor så jag vet inte. Jag vet ingenting. Hallå kan jag få känna nåt nu? Det skulle vara BRA BRA BRA. Ja ja jag ska till Peace and Love om en vecka. Det är najs. Underbart om jag får säga det själv. Jag blev dock inte arg när pappa förstörde mina resplaner men jag tror att jag kommer att bli. När jag kommer hem på söndag ska jag övertala honom i tusen år. Jag ska se Molotov Jive. Så är det bara. Jag ska väcka mina känslor igen. Det kommer! WOH.

Min dator stod och laggade non-stop i 20 minuter innan jag insåg att jag kunde stänga av den. Bra. Jag hatar windows. Jag behöver en Macbook NU.

Som sagt imorgon. Jag kommer fan i mig inte blogga. Jag ska vara borta på stan, käka där, dra direkt till hsund och sedan chilla med fantastiska andra människor och vara glad! Jag ska vara sjukt glad. Tyst nu. Jag snackar inte norrländska.

Fan vad svammligt det blev. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback