ickelektionsblogg

Idag sov jag länge. Länge länge länge. Till lunch. Sedan insåg jag att jag hade två lektioner kvar på dagen. Hade det inte varit för att jag trodde jag skulle få se mitt mattenationella hade jag inte farit till skolan. Nu trodde jag det. Jag kom till skolan vid 1. Vi hade no och labb. Labben gick ut på att jämföra löpningsvarianter. Jag kom till skolan för löpning. Jag fick inte se mitt prov. Bara bara löpa. Sista lektionen uteblev. Så två timmar senare sitter jag här och surar. Surar med citronkaka. Den är god.

Igår fick jag höra ungefär: "Olivia du beter dig som en treåring. Gå och lägg dig. Var inte vaken bara för att vara vaken."
Jag får höra det ganska ofta. Jag brukar inte bli så här ägd dock. Fan. Nederlag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback