Akemashite omedeto gozaimasu.

Nytt år nya drömmar. Nej jag vet inte riktigt. Jag summerar året med ett: "ÄADSFJSDAHBVAVSD!". 2008 sög röv. Fuck you 2008 fuck you. Eftersom 2007 ägde allas ass så satsar jag på att det är varannan regeln som gäller och därför kommer 2009 bli kung kung kung i baren. Nej kanske inte i baren men någon annanstans. I år höll jag inget av mina tusen miljarder nyårslöften så jag kanske ska satsa på det i år. Bara dags att komma på några då.

1. Få en kropp jag kan vara nöjd med.
2. Skaffa vänner h3h3h3h3
3. INTE faila gymnasiestarten
4. Bli godkänd på kondistestet

Jag ska försöka fylla på den där listan lite mer eftersom.
Gott nytt år fucktards.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback