Popcirkus.

Jag tänkte hur härligt det skulle vara att få sätta mig och se på Popcirkus och blogga samtidigt. Efter att ha rejdat hela huset blev jag drustrearad eftersom min systers laddare inte fanns någonstans. Nu har jag fått tag i den dock och kan blogga samtidigt som jag tittar på film. En underbar film men jag tänker inte berätta om den föränn jag sett den klart.

Popcirkus måste vara den måste den absolut bästa programidén någonsin. Inte för att den verkar gå så bra. Det kan jag inte förstå. Massor av bra musik och Kristian Luuk. Prima. Ikväll var det Mando Diao på schemat. Som förövrigt släpper sitt album "Give me fire" på fredag. Därför blir de nästa veckas and när jag lyssnat igenom det. Jo jag vet jag har haft Molotov Jive i två veckor nu och jag ber om ursäkt. Jag ska fixa ett nytt på en stund. När filmen är slut. Åh så den är bra.

Min syster sover över på skolan för övrigt, och vi är lediga nu i 4 dagar. AH life is brilliant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback