MHM.

Sådär ja. Idag bestämde paktarna sig för att köpa och sedan fota en extremt mystisk och finurlig sak. Den kallas squeeze och är färgsatt med naturliga färgämnen. Jo men visst?

Jag vill fly till en värld där en Umeå Open tredagarsbiljett inte kostar 600kr, där var jag kan äta hur mycket chips jag vill och där mina msnkontakter inte har virus allihopa. Om ni har virus kan ni bara låta bli att slå på er dator. Det är extremt frustrerande för allas oss andra som måste dras med alla jävla autolänkar.

Nu ska jag klippa upp min tub så att jag får ut det sista och försöka få tag i Agnes utan mobilpengar. Hon var inte på apberget nyss. Inte nu. Fan ta mig. Fan ta mig och virusspridare.

FYI jag har inget ansikte nej. Det blev uppätet av virus.

Kommentarer
Postat av: Sanni

sv: ahha men det är så sjukt jävla random

2009-02-05 @ 16:38:33
URL: http://sanninystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback