Lev.

Jag orkar inte att Blogg.se's servrar är så sjuuuukt sega på kvällen. Läste förresten på portalen att Beyond Retro öppnar i Göteborg. Det gör mig arg. Riktigt jävla arg. Varför kan inte bra affärer bara öppna här istället? VARFÖR BOR JAG I EN VÄRDELÖS STAD? (Inte lika värdelös som Skellefteå dock). USCH.

Anledningen till att jag skrev det här inlägget var att jag skulle lägga in min första (sparade) Illustratorbild. Den är till mitt bildprojekt som ännu inte har ett tema. I'm just outliving it som vi säger på Svenska. Alla bra uttryck är på engelska. Jag bor i ett hopplöst land. (Inte lika hopplöst som Azerbadzjan dock, omöjligt att minnas på en blindkarta).


Det här är min jord. Till vänster sitter Lovisa (Gud i Lovbysismen såklart), resten är väl uppenbart? Rysslands lurvmössor, kopandafotbollar i sydamerika, pyramider i pytteafrika, berg i Norge och leende europeer.

Jag orkar nästan inte med mig själv för tillfället. Förlåt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback