COLD.

Det är kallt. Jag sitter och skaffar bildmaterial till mina album i iTunes medan Jonas står och pratar om nazisternas grymhet och judarna som brann. På bilderna finns bla. skor i hög och barn som blivit exprimenterade på. Det är vidrigt. Ska jag behöva skiva om det här sedan undrar jag då? Det kommer att ta emot. Fast jag kommer inte lyckas skiva något ändå. För jag kan inte förstå. Jag förstår ingenting. Jag förstår bara att jag hatar nazistideologin. Vem gör inte det? Om inte så sluta läsa min blogg era jävlar. Jag har fått mer förståelse för hur vidrigt det var är vad jag vill säga. Jag hatar det mer än förut. Jag hade aldrig kunnat tro, kunnat ana, att det var så hemskt som det faktiskt var. Ändå kommer jag inte kunna skriva någonting på provet senare. Jag kan inte förstå. Han kommer tro att jag är korkad, men hellre det. Det är inget stort problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback