Bloggläsare.

Idag hade vi en liten men viktig bloggdiskution. Den handlade om typ ingenting. Jag tänkte ändå dra upp vilka bloggar jag läser. Den här, den här och den här. De är alla briljanta. Den sista har Sanni tipsat mig om. And that's it.

Ibland läser min syster min blogg, ibland läser Sanni, Sofia och Joakim den. Sanna brukar också läsa. Agnes med. Egentligen så borde ju alla läsa min blogg. De flesta i Sverige läser ju redan den men jag tycker att alla borde. De som inte gör det är ju loosers. Egentligen borde jag gå tillbaka till att skriva på engelska så att hela världen kan avnjuta min blogg.  Men det är lite jobbigt. Tycker ni inte? MHm. Nu ska jag ta en bild för idag. Den kommer bli lika briljant som mina bloggläsare. Alltså inte fullt lika briljant som den borde kunna. Inte lika briljant som jag, men det skulle ju bara vara ologiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback