Oh, come closer, show me better times, I believe you took the best of me



Om jag fick ta tillbaka en enda upplevelse i mitt liv. Då skulle jag behöva tänka längre på det än jag gjort nu, men en stark kanditat vet ni vad det är? Lovund. Det säger jag kanske ofta? Jag vet inte, men det är sant i alla fall.

Vi bråkade som 5åringar, vi käkade nutella tills vi mådde illa, folk slängde sig från loftet, vi klättrade i berg, jag och anna var lika fula, zackerud spelade gitarr, daniel och jag förlovade oss, john trampade ner i toan, hela deras stuga var full av spya, joakim och fredrika åt pannkakor med pubis, vi fick fågelbajs i håret, vi jagade humlor, vi pratade med norska barn, anna bitchslapade lindvall, jag har sällan varit så skabbig, och det har sällan varit så underbart att finnas till. Jag trodde att jag kände min klass innan Lovund, det gjorde jag inte.


Kommentarer
Postat av: Gossipanka

PUUUBIS? ,o

omg sluuuta jag vill inte :/



Det är en favoorit som borde vara i repris!

2009-12-07 @ 23:42:54
URL: http://gossipanka.blogg.se/
Postat av: soffelilåffffflåfffhej

SÅ jävla Underbart :D

2009-12-08 @ 22:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback