"Jag måste få vara mitt eget otäcka jag - Jag tänkter inte göra mig till"



Agnes tycker att jag är dålig på att uppdatera. Jag kan påpeka för dig att du har tappat greppet om kommentarerna också, så sluta kasta sten i glashus. Just nu sitter jag och finslipar min redovisning. När jag läser upp den kommer jag som in i rytmen av att sitta och prata med mig själv. Tänk er det. Det är ganska läskigt. Jag hoppas att ni inte tror att jag är ett psykfall som gör sådant, för det är ganska vanligt. Förra veckan sjöng jag en sång om röbetssallad när jag var ensam hemma. Jag ogillar när det är tyst, that's all. Men Agnes.. vad är meningen med att jag uppdaterar när jag inte har något vettigt att säga? Nej just det. Det gör bara allt ännu sämre. Nu kommer folk tro att min blogg är dålig. Det är den ju inte. Den är lika awesome som jag.

Imorgon ska jag stå och snacka i 7 minuter om min älsklingförfattare of all time Stephen King, och världens bästa film Secret Window. Det kommer bli awesome. Bara så ni vet. (Egentligen sa jag bara det för att få lägga in en bild i det här inlägget).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback