And that's the way it's gonna be











Jag och Nils bestämde att idag är det INTE en degsöndag, så vi gick ut.
Fast vi insåg snabbt att det var iskallt ute, så vi gick tillbaka in och lirade Iron Maiden-låtar på bas istället.
Sedan degade vi med pandorna. Till vårat försvar vill jag säga.... att det är söndag.
Nils ville att jag skulle ta en bild på en pose och skriva "Vad hände?" under, dock blev den bilden aldrig av.
Men jag kan skriva "Vad hände?" under den här bilden istället.














Vad hände?

Kommentarer
Postat av: agnes,

Bara så du vet så kommentarstrejkar jag tills nästa "svara på agnes kommentarer" kommer!

tänkte bara meddela det.

MVH Agnes Blom Bringlöv

2009-12-13 @ 21:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback