Stockholmsentré

Det blev 2,5 timmars sömn inatt, och efter hitresa 7-8 timmars shopping. Vi har hunnit kika på ungefär allt planerat. Det är Urban Outfitters kvar, och att springa tillbaka till de centrala butikerna för att köpa sådant som funderas över just nu. Jag vet att jag snålar på bilder på mig själv. Hahah. Det är fullkomligt med flit. Jag hade en att bjuda på, men den ligger tyvärr oåtkomlig på mobilen, så istället får ni resultatet av dagen.



(Jag vet.. jag är alldelens för snål för att köpa allt jag vill ha på en gång. Jag har mycket som jag funderar på...)

Vi har här.. två par Cheap Monday-jeans, ett linne från Weekday, två fruktansvärt grymma skivor (Far-Spektor och Berth-The Used), två mangaböcker.. Strawberry Panic!-vilken är typ världens grymmaste anime. och Gravitation Ex-uppföljare på typ världens bästa mangaserie, och tillslut ett par ursöta strumpor och ett par ögonfransar.

Nu ska vi snart ut och käka. Vi hade tänkt oss Hermans på Söder. Vädret ser nästan ut att svika oss tyvärr. Vi får se.

(Jo förresten, jag har ju äntligen skaffat nytt löshår också. Det är så fräscht att jag blir otroligt lycklig. Men vi tar det senare.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vare bra rea på Weekday? :)



säg hej till mig ? :D

2009-08-16 @ 13:28:39
Postat av: frida

yeah, har också det där linnet från weekday! ;)

2009-08-22 @ 12:58:10
URL: http://matarbast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback