I don't mind if I lose. Cause if I win I'll be so confused.

Jag vet att jag inte bytt band på jättelänge och det skäms jag över. Kanske fixar jag det i helgen, men jag vet inte alls vad jag ska välja nu. Jag får hitta på något asbra!

Ja som kanske märks så sover jag inte så mycket. Så fort jag la mig i sängen insåg jag hur tråkigt det var. Det var inte alls lika härligt som jag hade trott. Nu ska jag gå tillbaka dit ändå och hoppas på att det blir bra.

Nu vill jag ha tips på bra akustiska låtar av er! Har ni någon sådan där låt som man bara smälter av att höra? Som får er in i sinnesstämningen att allt är.. helt rätt fast det är helt fel? Sådana låtar vill jag ha. Ni kan få ett tips tillbaka om ni tipsar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback