Jordens undergång.

Det kan väl inte vara många där ute som missat artiklarna och spektaklet kring jordens undergång? Om maskinen som kan skapa ett stort svart hål som vi alla sugs in i? Först skulle det hända imorgon bitti. Sedan sägs det vara ändrat till Oktober. Självklart är de få som tar detta seriöst. Jag blir nästan deprimerad när jag ser alla som får panik. Det jag ändå funderat mycket över är "Tänk om det är sant..". Jag tror naturligtvis inte på den här skiten och jag funderar faktiskt inte "Tänk om..." ifall vi kommer dö imorgon, MEN tänk om den dagen kommer då vi förintar oss själva? När vi faktiskt inser att nu är tiden ute. Vad fan gör man då? Jag skulle nog göra allt jag bara han. Springa runt stan förtvivlat efter saker att hitta på som jag aldrig gjort förut. Inte låt någon tid gå till spillo. Nej jag vet inte. Det skulle nog inte bli så. Jag skulle precis som nu, sätta mig och skriva ett onödigt blogginlägg om att jorden inte kommer gå under och att alla är fjantar och lite mera "tänk om...".

En sak är säker iaf: Från och med nu ska jag alltid ha kameran med mig. För när jorden går under, då ska jag fanimig ta den snyggaste bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback