Industri2.

Karlsson kommer döda mig när hon får reda på vad jag har gjort. När hon får reda på att jag drog på 2 spelningar utan henne. Ett tag funderade jag på att ha som nästa mål att göra det coolt att gå på spelning ensam. Sedan ändrade jag mig. Det ska inte vara coolt att vara på spelning utan Anna. Därför försökte jag vara så ocool som möjligt ikväll så att hon missar så lite som möjligt. Dessutom så ska jag aldrig släppa henne ur sikte när hon kommer hem så jag kommer aldrig gå på rock ensam igen. Just nu är hon lyckligt ovetande i solen. Hon får nästan skylla sig själv som drar. Den jäveln.

She´ll get lost in the Italian sun
Anna, she cried all night cuz she don't see no light

Det faller torkad hårspray ur mitt hår nu. It sure feels great to be back.




Kommentarer
Postat av: Karlssooooniiiiiiaaaaaa, även kallad annaaa

MEN DIN JÄVEL!

det var dock snällt gjort... lite ljus i det hela, plus najsiga bilder! nästa spelning röjer vi feett!

2008-09-16 @ 21:51:19
URL: http://annakarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback