Din mamma är tak.

Jag har en vän som har en vän som har en vän som har en vän som har en vän som säger så. Okej det är inte så komplicerat. Iaf så sitter jag på taket. Det är najs. Jag packade med mig dator, högtalare, kamera och So boken och sen drog jag upp. Jag gör det mest för att jag är fast besluten om att bli förkyld... men jag måste plugga lite ifall det inte lyckas. I so boken finns ett kapitel som heter "Ungdomar och droger". Någon dag när jag har lite att göra så ska jag läsa det. Jag minns ett visdomsord jag fick för några månader sen. Det löd: "Det man inte kan lära sig på wikipedia är inte värt att veta". Det är ett underbart visdomord somä vitkigt att ta fasta på. Jag spelar iaf rock här uppifrån. Nitlotten är att ingen granne stör sig på det eftersom klockan bara är 8. Såhär högt är mitt tak:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback