How does it feel to be such a freak?

JAG ORKAR INTE! Nej jag tkr (nästan) alla är bortskämda och störda så de kan ta sig. Vad vill jag mest av allt nu? Imorse var det att sätta mig på ett tåg och åka långt bort. Just nu vet jag inte. Jag tror att jag vill gömma mig i min källare men jag vet inte om det är vad jag vill heller. Jag vill iaf gömma mig på ett eller annat sätt. Jag vill låtsas som att jag själv har valt det. Tänk om det var så lätt att fly som jag fantiserar om. Det hade varit fantastiskt, men inget är någonsin så enkelt som man önskar. Det har jag lärt mig för längesen.

Jag såg I'm not there och från och med idag är jag ett Dylan fan. Aldrig mer kråktroll för mig. Ballad of a thin man måste vara den vackraste låten som någonsin skrivits.
Now you see this one-eyed midget
Shouting the word "NOW!"
And you say, "for what reason?"
And he says, "how?"
And you say, "what does this mean?"
And he screams back, "you're a cow
Give me some milk
Or else go home"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback