Störtförbannad.

Nej jag är inte alls störtförbannad på Daniel Eriksson, och jag vill inte alls slå ner honom. För det är inte något fina flickor sysslar med. Jag tycker att jag borde få MINST en gång i veckan när jag får vara arg på folk och ting. De får alltså varsin dag.

Måndag: Blogg/Bloggberoende/Sannis Bloggberoende/Sanni
Tisdag: Den Kinesiska Diktaturen
Onsdag: Plugg
Torsdag: Daniel Eriksson
Fredag: Dålig musik
Lördag: (Nej på Lördagar ska jag vara förevigt glad)
Söndag: Kungen

Några ord jag ska börja använda är Störtförbannad (Eller kanske störtförbenad), Carbs, Flurkig och Lättmajonäs. Lättmajonäs är att bra ord att använda tex. ifall man ska äta något liknande.

Daniel lärde mig nyss att om man säger Twa fort så blir det Toa. Nu kan jag inte vara arg på honom längre.

Kommentarer
Postat av: Sanni

Varför ska du vara sur på mig varje måndag? :O

2008-05-15 @ 20:46:51
URL: http://sanninystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback